2013. augusztus 25., vasárnap

H I T



"Minden elképzelés, minden gondolat, ami betölt minket, meg fog valósulni, amennyiben ennek az elképzelésnek, ennek a gondolatnak a megvalósítása emberileg lehetséges."

Ezt Emile Coue, Elméd gyógyító hatalma című könyvében olvastam. Igazából csak bele, bele olvastam a könyvbe, de ez a mondat rögtön megfogott. Illetve azok a sorok is, amik arról szólnak, hogy a hitnek és az akaratnak milyen viszonyban kell lenniük. Ha csak akarunk valamit, az nem jó, akkor pont az ellenkezője fog megvalósulni. Ha nem hiszünk igazán benne, akkor nem. A hit, a tudat, hogy sikerülni fog, ha a zsigereidben érzed, na akkor tuti a siker. (csak úgy zárójelben azért megjegyzem, hogy sajnos ez a negatív dolgokra is igaz!)
Elmesél a könyv egy példát, ami velem számtalanszor megtörtént már, csak nem kővel, hanem kátyúval...jó magyar utak ugyebár: Ha biciklivel megyünk és a távolban látunk egy követ, ami ki AKARUNK kerülni. Kacsázunk jobbra, majd balra, minden áron azon vagyunk, hogy kikerüljük, de csak rá megyünk. Azért, mert igazán NEM HITTÜK, hogy ki tudjuk kerülni, csak AKARTUK. Bezzeg, ha egy papírt helyezünk az útra, ugyan arra a helyre, na, az könnyű szerrel megkerüljük, hiszen azzal nincs gond, azt nem akarjuk kikerülni, ha rámegyünk, hát rámegyünk.

Ezen erősen elgondolkoztam. Korábban azt hittem, hogy épp azzal van a baj velem, hogy nem is akarom ezt a babát. De most rá kellett jönnöm, hogy pont az volt a baj, hogy csak AKARTAM. De nem volt a zsigeri vágy, a hit, a tudat, hogy sikerülhet. Akartam, mert gyerek az kell.
Pár hete azonban észrevettem magamon, hogy picit talán megváltoztam. Nagy szerepe van ebben, hogy a szomszéd kislányra kell mostanában vigyáznom. Illetve a napokban történt még valami, amiről majd picit később írok. Ez a dolog ugyan nem lehet valóság, mégis feltámasztotta bennem a HITET, és most már egészen biztosan tudom, hogy lesz gyerekünk.

ui.: Hm....elég érdekesen néz ki a bejegyzés listámon, hogy a tejberizs receptemet a gyereknevelés és a hit követi...vagy éppen a nyh vastagságról írok egy recept után :D Ezért arra jutottam, hogy minden kajás bejegyzésem a Paleo címet kapja ezentúl. A receptek között úgyis megjelenik minden :)

3 megjegyzés:

Bejus70 írta...

Nincs ezzel a sorrenddel semmi gond, Ritu! Épp tegnap mondta a barátném, hogy a gyerekszülés (na jó, szaporodást mondott, de emez jobban tetszik) is épp olyan ösztönkésztetés, mint a táplálkozás.

Anyát szülsz magadból most! :D

Heni44 írta...

Rita én nem sok embert ismerek, aki jobban akarna egy kisbabát mint Te :-) vagy jobban vágyna rá, vagy több mindent megtenne érte.
De tényleg voan abban is valami, hogy hinned kell mindenekfelett magadban, hogy sikerülni fog, hogy neked is lesz kisbabád és Te is Anya leszel !!!!!!

Heniiii írta...

hasonló cipőben járunk, hugim kislányával voltunk szimbiózisban a hétvégén :) szerintem az akarat hitté szilárdításában ez esetben a vizualizáció más gyermekében testesül meg, de téged ösztönösen anyai szerepben erősít, így szerintem csak közelebb visz a teljes hithez, ebben biztos vagyok Rita! :)