2013. február 1., péntek

Zelleres-petrezselyemgyökeres lepény



Tudom, mostanában sok receptet hozok, de annyira lelkes vagyok az új diétám miatt, és annyi, de annyi szuper recepttel találkozom, hogy muszáj megosztanom:)

Ezt az ételt ma csináltam először, de nem utoljára az tuti-fix. A receptet megtaláljátok a Paleo Hedonistáknak blogban. Én csak egy iciri-picirit változtattam rajta, mégpedig annyit, hogy 3 db gyökeret, 1/2 zellert és 3 gerezd foghagymát használtam az eredeti receptben foglaltak helyett. A 2 db tojás és só, bors maradt:). Az én lángosom (inkább lepénykém) nem sikerült olyan szépre, mint Renátának, de az íze kárpótolt mindenért. Sütőtök pürével és céklás salátával tálaltam. 
 

 


ui.: szép hétvégét mindenkinek;)



1 megjegyzés:

Heniiii írta...

Rita, már megint milyen finomat készítettél :) istenien néznek ki!