2013. január 18., péntek

Piros betűs nap




Nakéremszépen. A ciklusom 79. napján, ma reggel az utcán, gyaloglás közben MEGJÖTT. Mindenféle előjel nélkül. Úgyhogy most nagyon boldog vagyok:) Megint megpróbálom összeszedni a lehetséges segítőimet:

1.   Majdnem 3 hete nyomom a paleot. 
2.   2,5 hónapja szedem az ezres Meforalt (úgy emlékszem azt mondta a doki, hogy ez egy
     lassabban ható gyógyszer, szóval lehet, hogy nálam most kezd hatni).
3.   1,5 hónapja szedem a Wild-yam kapszulát. Ami ugyebár egy természetes szer, idő kell neki, mire hat.
4.   Tegnap voltam megint reflexológusnál, most voltam harmadszor. Elég sanszos, hogy tegnap jól megdolgozott.
5.   3 hete iszom Gyuri bácsi méregtelenítő teáit. Na, de róla mindjárt írok még.
6.   Karácsonykor 2 hétig ittam elég nagy mennyiségben a cickafark teát, igaz egy hónapja volt, de ki tudja.
7.   A héten végre visszatért a sport iránti megszállottságom. Rengeteget gyors gyalogoltam az elmúlt napokban, és Inszanityztem is 2x is a héten.
8.   És végül, de nem utolsó sorban, hétfőn megyek 5. alkalommal a pszichológushoz.
9.   Ja, még valami: hétfőn azon morfondíroztam, hogy basszus, most már jó lenne, ha megjönne, mert 21-én, ha megyek Elvirához, nem akarom megint azt mondani neki, hogy sajna még mindig nem jött meg. Szóval elhatároztam, hogy 20-án meg fog jönni és kész. Na, milyen vagyok? Csak 2 napot tévedtem:D

Kedden benéztem Szabó Gyuri bácsi pesti irodájába, mert lassan elfogynak a teáim és gondoltam bevásárolok. Akkor mondta ott egy hölgy, hogy ma (és holnap) bent lesz Gyuri bácsi is, és ingyenes konzultációt tart. Úgyhogy ma elmentem reggel sorszámért, délután pedig a konzultációra. Elmondtam neki minden nyavalyámat, mire a következő tanácsokat kaptam: Folytatom a csalán-dió méregtelenítést. Ma elkezdem megint inni a cickafark teát, ebből fél litert bírok lenyomni naponta, és 3 hétig tervezem, hogy iszom. Jövő héttől irrigálok is, egyik nap dióval, másik nap cickafarkkal. Ma elkezdem inni a szurokfű teát is, ez a is a hormonháztartásra hat. (Bár most megnéztem a neten és a hormonháztartás rendbetételére még véletlenül sem használják. Viszont állítólag meghozza az étvágyat....na, brávó:D A szurokfű egyébként = oregánó :DDD) Ezt elvileg bármeddig ihatom, akár 100 évig is, bár, ha állandóan éhes leszek tőle, akkor tuti likvidálom a kis házi herbáriámból.

Fáj a hasam….sá-lá-lá-lá-lá :))))))

8 megjegyzés:

Heniiii írta...

ez csudajó Rita, de örülök!!! :) a nagy havazásra megjött a Mikulás! és mész ilyenkor UH-ra, mi a következő lépés?

Rita írta...

:D ez jó.
Áááá, nem megyek én most sehova. Lombikra most úgysem megyünk még.(talán márciusban) csak örömködöm itt magamban, aztán persze gyúrok, hogy megjöjjön 28 nap múlva is:)

kretty írta...

Szuper, hajrà 28 nap!!!! ;)

Audrey írta...

yipee! hajrá rendszeres ciklus!

Csigusz írta...

Itt is ujjongok egy sort.................................

Esetleg meg bedurvithatnal avivaval haromnaponta... Hmmm? Eleg 10-15 perc, legalabbis nekem.

Rita írta...

:) köszi lányok

na, jó, lehet avivázom is:) köszi a tippet;)

Havanna írta...

Yeeees:))
Irrigálás gyógyteákkal, miért???

Rita írta...

Állítólag az is hatásos, mert közelebb van a petefészkekhez....így hamarabb feljut a hormon a teából.