2013. január 29., kedd

Diéta és sport



Ettől a héttől újra rendelem az ebédem, mégpedig nyerskosztot:) Tavaly, amikor 1 hétig ezt ebédeltem, soha nem látott alacsony volt az éhgyomri inzulinom, úgyhogy eldöntöttem, pár hétig nem főzök….ebédre. A vacsik azért megmaradnak főt ételek.

Ma Insanityztem is egyet. Bevallom mostanában nem tornázom minden nap:s Heti 4-5 alkalommal mozgok, de ebből is csak 1-2 alkalom az itthoni torna, a többi inkább "csak" hosszabb távú (5-10 km) gyors gyaloglás. De nem baj, legyen valami kis mozgás, ez a lényeg! Mindenesetre már nagyon várom a tavaszt, akkor becsatlakozik ugyanis a futás és a biciklizés is:) 
Az ünnepek alatt, azaz inkább úgy fogalmazok, hogy novembertől december végéig felszedtem 2 kg-ot. Gondolom nem kell magyaráznom, hogy mitől. Mára azonban szerencsére ismét 52 kg vagyok...juhéj. (Bár a képen látható kis műszer segítségével tavaly megállapították, hogy az én normál testsúlyom - az izomzatom, csontjaim, vízháztartásom, magasságom stb. figyelembe vételével - 54,5 kg.)

Ti mozogtatok ma? Persze az újdonsült kismamáktól ez nem elvárás;)

Hétfő: töltött salátalevelek paradicsomos öntettel

Kedd: rakott savanyú káposzta

7 megjegyzés:

Heniiii írta...

hát Rita szerintem így is messze te vezetsz :) nekem január elején volt 2 nap intenzív síelés, utána stimu alatt 1x futottam, majd egy nagyobb hegyi séta volt tüszőrepi napján, szóval átlagban heti 1 volt, és fogyni sem sikerült. amit leadtam 2 kg-ot Karácsony előtt a napi 1-2 futással, az visszakúszott, majd a citromlékúrás böjt vissza levitte, de csak ezt a 2 kg-t. 10 kg volt az orvos terve (63 >> 53 kg), de tudtam, hogy max a fele fog menni. no ez sem ment, de jövő héttől muszáj lesz valamit mozognom, ami hasra kímélő, mert semmiképp nem akarok punnyadni :) ügyes vagy, hogy ennyit mozogsz, de szerintem tökéletes lenne, amit a test-víz-zsír mérő gép kimutatott, egy leendő kismamának kellenek a tartalékok :)

Rita írta...

:)
Kismami jógára járhatsz majd Heni...de csak a 12. héttől. De pl. a Réka popsi gyakorlatok szerintem simán mehetnek, mert egyáltalán nem megerőltetőek. Bár, én is nagyon terveztem, hogy majd mozgok beülti után, aztán persze nem mertem:D
Kár, hogy nem lakunk közel...mozoghatnánk együtt, úgy azért könnyebb lenne:)

Névtelen írta...

Jajj Rita, olyan klassz a blogod:)Szavaztam is!puszillak:))csibu

Molnár Ilonka írta...

Nekem annyira január van hogy a sétáktól, hétvégi hóban játszástól eltekintve nem bírok megmozdulni!:) De majd hamarosan!!!

Jól néznek ki ezek az ebédek, de finomak is? A saláta mivel van töltve?

Rita írta...

Köszi, Csibu...jó, hogy itt vagy;)

Na, akkor nekem is a nagyontélvan a bajom, Bijou? :D
Finomak nagyon az ebédek, elég intenzív zöldség ízük van. A salátában is aprított zöldségek voltak: répa, cukkini, hagyma, paprika :)

Molnár Ilonka írta...

Egy finom bolognai ragut jobban el tudnék bele képzelni... De persze értem hogy itt most más a cél! :)

Rita írta...

Egyébként képzeld, hasonló volt az íze:)