2013. január 16., szerda

Lelki köldökzsinor



Múlt héten kaptam egy email-t az egyik barátunktól. Ő jár Pál Feri előadásaira, és ajánlotta nekem, hogy hallgassam meg az egyik előadását. (Nem tudom, ismeritek-e Pál Ferit, ő egy katolikus pap, és a Millenáris parkban szokott előadásokat és szentbeszédeket tartani. Én ugyan nem vagyok egy nagy hívő, de gondoltam miért ne). Az ajánlott előadásnak (2013.01.08) sajnos csak a végén jön elő a téma, de megígérte, hogy folytatja a következő héten, amit tegnap meg is tett:)
 
A téma, csak hogy végre már ezt is eláruljam,  az anya-magzat kapcsolat volt, illetve a sejt szintű emlékezés. Nagyon érdekes volt hallgatni, és nagyon szórakoztató is….jól csinálja, nem mondom. Ha van kedvetek hallgassátok meg ti is ezt a két előadást (2013.01.08 és 2013.01.15 hanganyagát). Volt egy nagyon érdekes rész a 15-i előadáson (amikor persze pont jött egy email-em, és mivel élőben hallgattam, nem tudtam leállítani, így picit elkalandoztam). A lényeg az volt, hogy egy nő mindig elvetélt a 10. terhességi héten, aminek sajnos nem tudták az okát, hacsak nem….a sejt szintű emlékezetet. Mikor ezen a vonalon keresgéltek tovább, kiderült, hogy a mindig a 10. héten elvetélő kismamával 10 hetes magzatként történt valami. Azaz nem konkrétan vele, hanem az anyukájával (na, azt persze nem tudom, hogy mi, mert itt vesztettem el a fonalat…én is meghallgatom azt hiszem még egyszer). Valami rossz hír, vagy rossz érzet, amit akkor ő is megérzett a pocakban. És ezt a rossz érzetet nem felejtették el a sejtjei, és most kivetítik a saját magzatra, aki szegénykém így meghal.

Miután este lefeküdtem, az ugrott be, hogy nálam eddig a 3 beültetésből 3× történt valami a beültetés utáni 4. napon. Legutóbb pl. hasgörcs, és szinte lángolt az egész testem. Aztán volt, hogy hirtelen trombózisra utaló jelek jelentkeztek. Voltak a testi tünetek, de volt még egy nagyon lényeges, mind a 3 beültetésnél, mégpedig a megérzések. Kivétel nélkül mindegyik kezeléskor, a beültetés utáni 4. napon úgy keltem fel, hogy nem sikerült. És ez elementáris erővel égett bele az agyamba, a lelkembe, számomra egyértelművé téve azt, amit aztán később a tesztek, ultrahang is megmutatott.

Tehát mire is következtettem az előadás meghallgatása után? Naná, hogy arra, hogy tuti fix, hogy Anyával történt valami a ciklusa 23. napján, amikor én már úton voltam. Meg is kérdeztem, de nem emlékezett:( Bár így, 34 év távlatából nem csodálkozom ezen. Mert ugyebár, ha mondjuk a terhessége x. hetéről beszélnénk, az könnyebb lenne, na, de így. Annyit mondott, hogy nagyon vártak már, és figyelte magát, hőmérőzött stb., de másra nem emlékezett. Azért mondtam neki, hogy gondolkozzon még egy picit, hátha beugrik valami.

Szerintem nagyon érdekes a téma, és most, hogy Heni is hasonló blog bejegyzést írt, ahol ajánlott egy oldalt is nekem a témában, így meg pláne nagyon belelkesedtem. Na, majd jól megkérdezem hétfőn a pszichológust is erről:)


Titeket érdekel ez a téma?



5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jó, hogy mondod... Nálunk mindig a 6. héten van baj. meg is kérdezem anyut... Egészen furcsa dolog jutott eszembe. az utolsó terhességemnél jóval a tesztelés előtt este elalvás előtt a becsukott szemhéjam előtt felragyogott valami narancsos-sárgás vöröses folt és egyre élesedett. Egy magzat volt, képzeld, tudod, olyan, amiből bármi lehet még, béka, kutyus, vagy emberke. Napokon keresztül újra és újra... akkor kezdtem hinni, hogy velünk van a Kisember. Aztán egyik este már nem jött, hiába szorítottam össze a szemem és koncentráltam erősen...

Heniiii írta...

A témában ugyan még zöldfülű vagyok, hogy tegnap hallottam róla először, de bizony, hogy érdekel :) Nálam a szüleim - egy előttem elveszített 5 hónapos magzat miatti - túlféltése okozhat(ott) sejtszintű blokkot, még nem írtam róla, de lehet, itt az ideje. köszi az előadás linkeket, a hétvégén meghallgatom!

Névtelen írta...

Én olvastam a könyvet, nagyon jó. Volt egy olyan példa is (nem ebben a könyvben, hanem más tanulmányban), hogy egy nő állandóan a 10. héten vetél el, és kiderült, hogy őt el akarta veteteni az anyja a 10. héten, de meggondolta magát. A másik nagyon jó könyv: Lux Elvira: Anyának születtem?, ebben a meddőség lelki okait elemzi. Persze sokan nem hisznek csak a biológiának, de aki nyitott, annak nagyon sokat adhat.
gabi

Rita írta...

De érdekes Nyulacska....látod, milyen jó, hogy rábukkantunk erre a lehetőségre?
Ez is érdekes Heni, amiről te írsz, érdemes utána járni:)

Én már elhatároztam, hogy a következő beültetésnél az első naptól kezdve eljárok majd egy ilyen kapcsolat-analízis tanfolyamra, majd úgy időzítek. Mer valami nálam tuti van ott azon a bizonyos 4. napon.

Rita írta...

hm: Mer = Mert :D

Gabi, lehet, hogy egy példáról írunk, csak én nem emlékeztem pontosan a történetre. De érdekes, az már biztos.
Hát, én hiszek a lelki dolgokban, nagyon is:)