2012. december 19., szerda

Téli álom



Téli álomba szenderültem mostanában. Nem csak a blog írás kapcsán….más blogokat sem olvasok, nincs kedvem a diétához sem, sőt tornázni sincs erőm/kedvem. De januártól helyreáll bennem a rend ígérem, és folytatom ott, ahol abbahagytam:)

A karácsonyi ajik majdnem mind meg vannak, 1-2 dolog hiányzik még, azok elkészítésére nem is tudom, hogy lesz időm. 

Voltam pszichológusnál hétfőn. Az érzelmekről beszélgettünk, hogy ki miért akar gyereket stb. Jó volt. Úgy érzem, sokat segít. Minden alkalom után van min gondolkoznom.
Holnap megyek reflexológushoz. Elegem van már abból, hogy megint a 40 x. napon tartok a ciklusomban. Jó lenne, ha segítene. Ha nem, akkor január elején hívom a dokimat. A lisztérzékenységi vizsgálat eredménye is január elején lesz meg.

Na, most megyek vissza a barlangomba, 2013-ban jövök, addig is Nagyon Boldog Karácsonyt és KISBABÁKBAN, szerelemben, szeretetben és sikerekben gazdag Új Évet kívánok mindenkinek:)

És akkor lássuk az általam készített gasztóajándékokat:
Sütik az üvegben:



Citromos-gyömbéres méz:

  
Édesség (jelen esetben moszkauer) karácsonyi pohárban:


 Mézeskalács likőr:

 



15 megjegyzés:

Popi írta...

Szuper ajándékokat csináltál!
Nos, akkor jó bevackolódást kívánok és remélem nem csak tavasszal bújsz majd elő! :)
Kellemes ünnepeket neked is!

Rita írta...

Köszi Popi:)
Tavasszal, talán a lombikunk lesz ...januártól pedig a felkészülés, úgyhogy jövök-jövök:)

Névtelen írta...

Rita!Ugyanezt érzem Én is:)))Nem is nagyon olvasok Én sem, nem tudom, talán az ünnepek miatt van, vagy nem tudom miért vagyok Én is kissé beburkolózós stádiumban! Talán majd januárban...
Köszönöm a köszöntést;-))) BOLDOG KARÁCSONYT, ÉS ÚJÉVET NEKTEK!!!

CSIBUKA

Rita írta...

Úgy látszik ez a befelé fordulás időszaka (nálunk legalábbis). De nem baj, jövőre kivirulunk, Csibu:) pusszancs

Névtelen írta...

Popinál is írtam, de ide is érvényes: 2013 a mi évünk lesz Lányok! :-)
ETAMA

Rita írta...

ÁMEN :)

Anett_1 írta...

Rita, békés, meghitt karácsonyt és nagyon szerencsés új évet kívánok!

Anett (Melange)

Rita írta...

Köszönöm Anett neked is:)

Havanna írta...

Nagyon szépséges ajándékokat csináltál, ügyes vagy!
Boldog karácsonyt és Nagyon Boldog új Évet!
puszi

Rita írta...

Köszike:)

Heniiii írta...

Rita kedves! Már tegnap is írni akartam, de mi is épp bevackolódósan, betegesen vagyunk. Nagyon szép ajándékokat készítettél, annyira ügyes vagy! Szép Karácsonyt, és a legboldogabb Újévet kívánom Neked! puszi!

Rita írta...

Köszönöm Heni:)

Daisy írta...

Kedves Rita!
Nagyon ötletes ajándékokat készítettél! Biztos sok örömet fogsz velük szerezni, legalábbis én biztosan örülnék, ha ilyennel lepnének meg. :-)

Kívánok Nektek Békés, Boldog Ünnepeket! :-)

Puszi

kretty írta...

Rita, boldog, békès Ünnepeket!!!!

Rita írta...

Köszönöm Lányok:)