2012. december 4., kedd

Paleo süti



Ma én is muffinoztam…és azt kell mondjam, nem utoljára. Paleot készítettem, de ez a süti most nem lett zöld:D Reggelire bevallom annyira nem esett jól a tegnapi zöld kenyerem, valahogy hozzászoktam a reggeli édes ízekhez. Ezért úgy döntöttem, hogy sokszor csinálok majd inkább muffint. A sütit én kreáltam egy ici-pici szakácskönyvi segítséggel:)

A kakós-kókuszos-répás muffin receptje pedig így hangzik:
30 g lenmag liszt (isteni illata van, nem is gondoltam volna)
30 g zabkoprás szezámpehely
52 g darált dió
30 g kókuszliszt
10 g kókusz reszelék
77 g reszelt répa
50 g xilit
4 db édesítő pötyi
2 kk kakópor
½ kk szódabokarbóna
2 db tojás
2 dl víz
170 fokon 25 percig sütöttem…nagyon finom lett:)


Amíg hűlt a süti, addig tornáztam egy 55 perces Béres Alexandrát. Jó volt, kellemesen elfáradtam. Nincs tőle kazim, de találtam a youtube-on videót…csak, hogy picit variáljam a mozgásformákat. Nem volt annyira fárasztó, mint az Insanity, de nem baj, fő, hogy mozogtam:)

2 megjegyzés:

Estsanatlehi írta...

Nah jó, receptes, ezt már szeretem! :)

Hol veszel te ilyeneket, hogy zabkoprás szezámpehely...? Bioboltban?

Mert ezt kipróbálnám, répa helyett almával mondjuk...

Rita írta...

:)

A szezámpelyhet a Herbaházban vettem, a többi lisztet a közeli kis bio boltban, de a Herbaházban is tuti lehet kapni. Almával, vagy bármilyen gyümivel is biztosan finom:)