2013. május 14., kedd

Aggódom



Lehetne az, hogy egyszer az életben nem kell aggódnom valami miatt? Vagy hipochonder lennék?


Márciusban voltam utoljára az endó dokimnál. Akkor vérvétel ugyan nem volt, viszont jól megnyomkodta a nyakam (pajzsmirigynél) és megnézett azzal a hőtérképes kütyüvel, majd nyugtázta, hogy minden rendben, a Hashimoto is remisszióban van. Vérvételen novemberben voltam, akkor véleményem szerint teljesen jók lettek az eredményeim. Most, a műtétemkor is néztek TSH-t, az is rendben volt: 1,3.

Na, és hogy amiért is aggódom most? Márciusban a vizsgálat után éreztem a nyakamban a szorító érzést, de gondoltam jól megnyomkodott, majd elmúlik. Aha, azóta is érzem. Hol jobban, hol kevésbé. Eddig nem volt annyira zavaró, viszont ma elég durva. Konkrétan ha oldalra fordítom a fejem, olyan, mintha valaki szorongatná a nyakam, mintha folyamatosan nyomná valaki a bal oldalon.
Úgy döntöttem, hogy holnap hívom a doki asszisztensét, és megkérem, hogy had menjek be a kórházba a doktor úrhoz....20 rugót nem tudunk (vagyis nem akarunk) most kifizetni a magánrendelőjében. Ha nem tud fogadni, akkor elmegyek a rendelőintézetbe, megpróbálok elintézni egy ultrahangot.

Hogy velem mindig történik valami, ez nem igaz. Holnap megyek vissza a tükrözés utáni 3 hetes kontrollra is...remélem minden rendben lesz!

10 megjegyzés:

Csigusz írta...

Passz... Ugy tudom, hogy a pajzsmirigyet ugy lehet ellenornizni, hogy megfogod az ujjaiddal az adamcsutkadat, nyelsz egyet de, igy ugy maradsz :-) hogy az adamcsutka fent maradjon, mert alatta vana mirigy es elvileg erzed, ha meg van nagyobbodva stb... Irj holnap mihamarabb.

Rita írta...

Hú, köszi, meg is néztem gyorsan. Nem tűnik nagynak. Befelé nő, vagy nem is az a hibás? Holnap ha nem fogad a dokim, megyek a gégészetre:(

NMartina írta...

Szorítok!!

Estsanatlehi írta...

Én ehhez nem értek semennyire, de 1,3-as TSH-val lehet baj? Jó tudom, hogy T3 meg T4... de ez olyan szép ez az érték, nekem még sosem volt ilyen...

Rita írta...

Köszi Martina:)
Áááá, szerintem is az értékeim rendben vannak Est:) Amúgy mára elmúlt a szorító érzés...ki érti ezt?

Anita írta...

A pajzsmirigy hormon nagyon ugrál napszaktól függően, de az évszakok is befolyásolják és még ki tudja mi minden. Az a biztos persze, ha megnézi valaki, bárkihez is jutsz be. :)

Popi írta...

Remélem megnyugtat a doki, bármelyik is legyen az :)

Pocilakóra várva írta...

Minden rendben lesz, mert annak kell lennie!

Csigusz írta...

Na izgulok mar hogy mi van a mindenfele szervecskeiddel!

Csigusz írta...

Na izgulok mar hogy mi van a mindenfele szervecskeiddel!