2013. március 29., péntek

KicsiRita :)



Anyát megkértem, hogy válogasson az otthoni képeim közül, szkenneljen be párat és küldje el nekem. Mert hogy egyik este azt vizionáltam, hogy nekünk ikreink lesznek. Egy fiú és egy lány…és pont ilyen kis tündikék, mint amilyen én voltam. Áááá, nem vagyok elfogult saját magammal:D Sajnos nem olyan jó minőségűek a képek, de ha hazamegyek legközelebb, kiválogatom mindet és majd én jól bedigitalizálom őket, hogy örökre megmaradjanak:)

Már itt is imádtam a tortát :D

Rita a kicsi Balatonban fürdik

Rita napozik :D


A saru volt a divat :)
  
Gésa :D
Egyébként mindig vigyorogtam (mint most is), és a fő szavam járásai: a "szíjja-míjja", illetve a "pobácsa picsába" :D (ez utóbbit a homokozóban mondtam pogácsa készítés közben)

7 megjegyzés:

Heniiii írta...

Hol lehet ilyen szőke hajfestéket kapni? Annyira tündéri aranyhajú kiscsaj voltál! És vagy :) és azok a fürtök! Kiváncsi vagyok, ki tanított téged a homokozóban ilyen alliterációkra :)))

Rita írta...

Igen, kár, hogy már nem ilyen szép színű a hajam:(
:D szerintem csak jó volt a fülem...és eltanultam a felnőttektől. Aztán meg jól összeraktam a szavakat :DDD

Unknown írta...

Nagyon édes kis csaj voltál :) Na jó most is az vagy :)

NMartina írta...

cuki!!!!!

Rita írta...

:D

Audrey írta...

tündérke :)

Névtelen írta...

Mint egy angyalka :)