2012. június 4., hétfő

Így kell nagyot zuhanni


Történt ugyanis, hogy felhívtam őket 10-kor. Azt mondja a doki, hogy itt valami nagy félreértés történt, ugyanis nekünk már nincs fagyasztott embriónk…..Mi? Hogyhogy? És ez miért csak most derül ki? És miért nem hívtak, amikor ez világossá vált számukra reggel? Miért kellett 10-ig itthon izgulnunk, készülnünk?

Januárban felengedték mind a 4 embriónkat…..csak erről elfelejtettek bennünket tájékoztatni. Basszus, nagyon ideges vagyok most! Erősen elgondolkoztam a váltáson…de hova? Jó tanács, valakitől?

9 megjegyzés:

Csiburaska írta...

Dettó így jártam Én is annó.Azzal a különbséggel hogy lett 6 embriónk, 2-őt visszaültettek, és evidens volt hogy a többi megy a fagyóba..Majd 2 hónap múlva ugyanígy reggel mikor telóztam föl voltak háborodva hogy Én hogy képzeltem hogy nekem a 4 megmaradt fagyasztható volt, vagy egyáltalán kértem-e Én hogy lefagyasszák???:((( Nagyon csalódott voltam, mert nem értettem ezt az egészet....Tudom mit érzel...

Csigusz írta...

Holy shit! Ezt nem hiszem el, mekkora amator tarsasag, mar bocsi.
Akkor talan felajanlhatnanak egy azonnali friss kezdest, ha mar igy elbaszarintottak.

Rita írta...

hát, azonnali friss most nem lehet, hiszen júliusban elmennek szabadságra. azt felajánlották, hogy 1-2 hónappal korábban kezdhetünk, azaz augusztusban. (az eredeti szept-okt. helyett)

Bánat, ez tényleg kiakasztó. Te hova jársz? privibe is elküldheted:)

Csiburaska írta...

Rita!Kális vagyok..Krizsás:)De előtte BMC-s voltam, ahol minden egyes lombikomnál voltak fagyasztott embriók, éppen ezért volt nekem egyértelmű mikor átmentem a káliban hogy ott is a megmaradt embriókat le tudják fagyasztani...Persze idővel megtapasztaltam hogy a Káli régebben rontotta a statisztikáját a fagyibabák sikertelensége miatt, így csak TELJESEN TÖKÉLETES embriókat hajlandóak lefagyasztani...Csak ezt ugye Én sem tudtam:( Ugyanígy jött reggel a telefon mint Neked hogy "valami félre értés történt...." Kitartás:)

Rita írta...

Köszi, látom minden intézetben vannak bakik:( engem a miénk azért zavar, mert figyelmetlenség miatt történt.
Nehéz a döntés, hogy maradjunk-e itt, vagy váltsunk-e....máshol se biztos, hogy jobb lenne...nem tudom:(

Pocilakóra várva írta...

Basszus! Erre nem is tudom mit mondjak...
Amikor elkezdtétek a kezelést, a doki/biológus/akárki nem volt képes utánanézni?
Mondjuk nálunk sem, csak tudtam/reménykedtem, hogy vannak...nem is tudom mit írok itt...
Végtelenül felháborító és sajnálom! :((((

Rita írta...

ÁÁÁÁÁ, mire gondolsz, megnézni? :D röhej...

Annyi tanulság minden esetre volt ebből az egészből, hogy ezentúl minden apró dologra rá fogok kérdezni!

Névtelen írta...

Akku...! Nem indítanánk egy közös blogot arról, hogy kivel milyen képtelenségek (embertelenségek) történtek? Ehh! Látom, Neked is jutott annyi, amiből a sajátod is megtelik. Rémségek kicsíny blogja... Sajnálom, hogy megtörténhetett, Rita!
Figyellek!

Rita írta...

Egynyulacska, ez jó ötlet lenne tényleg. Egy kis tanulság mindenkinek összeszedve, hogy mire kell fokozottam figyelni.
Mindenesetre nagyon remélem, hogy egyszer, nem is olyan sokára mindnyájunk blogja csupa jó és örömteli bejegyzéssel lesz tele:)