2013. június 19., szerda

Nem jött be



Ma reggelre persze nem jött meg és a hőm sem emelkedett. Csalódott nem vagyok természetesen, akkor esett volna le az állam, ha megjön reggelre. Mert azért legyünk reálisak, na. Egyébként okés, hogy a dokim nem nőgyógyász, de azért ő sem gondolhatta komolyan, hogy egy kis szurkálástól majd jól megjön ma. Jártam én évekkel ezelőtt akupunktúrás kezelésre vagy két hónapig, akkor azt hiszem megjött, de csak a kezeléssorozat vége felé. 

Eddigi életemben egyébként egyszer előfordult, hogy egy kezelés hatásos volt. Mégpedig akkor, amikor a 2. méhenkívülim előtt elmentem egy reflexológushoz, aki ultra brutál hírében áll és az is egyébként. 10 perces nála egy alkalom, de többet nem is lehetne kibírni, ezt a 10 percet is csak nagy fájdalmak közepette. No, ő akkor, 2010 nyarán, csinált nekem peteérést, amiből aztán sajnos méhenkívüli lett. De akkor úgy jöttem ki tőle, hogy szinte égtek a petefészkeim. Mondtam is a Húgomnak a telefonban, hogy bakker, itt tuti történik most valami:)

Szóval egy kis fülszurka szerintem nem tud akkora dolgot véghezvinni, hogy másnap megjöjjön. Pláne, hogy elvileg a doki a petefészekpontot kezelte tegnap...
Úgyhogy asszem marad a duphaston ebben a hónapban (is).


7 megjegyzés:

Heniiii írta...

Ritám, még nincs vége a napnak, ki tudja :) apropó talp, jársz újra Csabihoz?

Rita írta...

A műtétem óta nem voltam nála, de júliusban bejelentkezem megint:) Ez az egyetlen dolog, amiben hiszek még!

Csigusz írta...

Nekem mostanaban, vagyis mar egy jo ideje nem hajnalban hanem a deluatn kozepen jon meg, ha erzed a hasad akkor van esely. Es ma-holnapra mondta, nem?

Heni44 írta...

Egy nap 24 órából áll, nem? :-):-) Sosem lehet tudni, lehet délutánra-estére meggondolja magát !

Névtelen írta...

Ritu, kettőig még beleférhet a mába! Mindjárt haza is zavarom hozzád, nehogy engem idegesítsen legalább ma meg holnap! :D
1ny

Rita írta...

Nagyon kedvesek vagytok Csajok, de ùgy tűnik, ez nem az én napom :D bár, valami lehet, hogy törtènik odabenn.

Estsanatlehi írta...

Szerintem beszéld meg csak te is a belsőségeiddel, de ilyen ultimátumot ne adj nekik, hogy na lányok, holnapra akció... szép komótosan, mondjuk hogy július elsejére, az egy nagyon szép dátum... :)